Kronow Klinik drives af autoriseret fysioterapeut og akupunktør Charlotte Bay Kronow.

Du kan bestille en tid på Online Booking eller ringe på 22898191.

Kronow Klinik tilbyder en unik helhedsorienteret kombinationsterapi, hvor den fysioterapeutiske tilgang til behandling og forebyggelse kombineres med den traditionelle klassiske akupunktur.
Den fysioterapeutisk behandling afhjælper smerter og skader i kroppen med manuelle teknikker og akupunkturen understøtter dette ved at sætte gang i fysiologiske processer, styrke organer og immunforsvar.
Kombinationen af fysioterapi og den traditionelle klassiske akupunktur giver en effektiv og målrettet behandling.

Kronow Klinik er medlem af Danske fysioterapeuter og Danske akupunktører, som begge er godkendte af Sundhedsstyrelsen.
Charlotte Bay Kronow er registreret Sundhedsautoriseret Akupunktør, som er din garanti for at du får en sikker og professionel behandling.

Kronow Klinik samarbejder med Fitness DK i Horsens, så du som kunde kan få lagt et træningsprogram af en fysioterapeut i Fitness DK og træne i deres faciliteter til fordelagtige priser.

Du kan få tilskud til fysioterapi og akupunktur ved "Sygesikring Danmark".

Kronow Klinik er beliggende i Gedved, Østjylland. 10 km nord for Horsens og 15 km syd for Skanderborg, tæt på motorvej E45.
Byskovsvej 2, 8751 Gedved, Telefon 22 89 81 91

Gode erfaringer med behandling af
Gigtsmerter ll Rygsmerter ll Hold i nakken ll Søvnproblemer ll Sportsskader
Astma og allergi ll Migræne og hovedpine ll Synsvanskeligheder ll Tinnitus